Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267
840 111 111
Severočeské vodovody a kanalizace provozují veřejné vodovodní a kanalizační sítě v Ústeckém, Libereckém a Středočeském kraji.
Rubrika Zákazníci, slouží pro základní orientaci. Všechny důležité obchodní a technické informace lze dohledat v rubrice Přípojky a smlouva.
K osobní návštěvě slouží zákaznická centra a kontaktní místa. Do obcí v oblasti Šluknovského výběžku zajíždí mobilní zákaznické centrum.
Pro telefonický kontakt je určena zákaznická linka Call Centra na mobilním čísle 601 267 267, pro volající z pevné linky 840 111 111.
Internet dává možnost ke zřízení zákaznického účtu. Faktury za odebrané služby, vodné, stočné Vám můžeme zasílat prostřednictvím emailu.
Pokud máte dotaz na kvalitu dodávané pitné vody vyzkoušejte interaktivní mapu. V případě, že v mapě nenaleznete potřebné informace, použijte formulář "Dotaz na kvalitu vody".
Všechny důležité dokumenty jako jsou Žádosti, Smlouvy, Vzor plné moci, aktuálně platné ceníky najdete v sekci Ke stažení.
Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267
840 111 111
Potřebujete vyjádření provozovatele k možnosti napojení na vodovodní nebo kanalizační řad, k dokumentacím a povolením?
Nepřehlédněte aktuální Nabídky zaměstnání v naší společnosti.
Staňte se členy našeho týmu.
V případě, že v interaktivní mapě nenaleznete potřebné informace o kvalitě dodávané pitné vody, použijte formulář.
Vstup do zákaznického portálu, kde můžete spravovat svá vyúčtování, kontrolovat faktury, zadávat samoodečty.
Základní informace jak postupovat, chcete-li si zřídit vodovodní a/nebo kanalizační přípojku.