Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.

Zákaznická linka

CallCentrum_2014

  

601 267 267  -  (mobil)


840 111 111 (pro volající z pevné linky)

Zákaznická linka 840 111 111 je telefonní služba za místní poplatek pro všechny zákazníky z regionu, kde naše společnost provozuje veřejné vodovody a kanalizace. Pro zákazníky volající z mobilního telefonu je k dispozici linka 601 267 267 (mobilní operátor O2).

Zákaznická linka je v provozu "non stop". Obsluhují ji operátoři kontaktního centra, kteří poskytují obchodní i provozní informace a řeší požadavky zákazníků v obchodním styku.

Prioritou této služby je poskytování informací zákazníkům společnosti. Jedná se především o služby spojené s dodávkou pitné vody a odváděním odpadních vod. Informace rozdělujeme do dvou základních oblastí - obchodní a provozní.

Obchodní informace zahrnují oblast smluvních vztahů, platebního styku, přijímání odečtů, apod.

Provozní informace zahrnují oblast dodávky pitné vody, odvádění odpadních vod, případné provozní poruchy a havárie, dále informace o kvalitě pitné vody v jednotlivých lokalitách, příjem podnětů a stížností.

Důležité kontakty

Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267 / 840 111 111

kontaktní e-mail:
info@scvk.cz

Žádost o vyjádření

Potřebujete vyjádření provozovatele k možnosti napojení na vodovodní nebo kanalizační řad, k dokumentacím a povolením?

Kariéra

Nepřehlédněte aktuální Nabídky zaměstnání v naší společnosti.

Dotaz na kvalitu

V případě, že v interaktivní mapě nenaleznete potřebné informace o kvalitě dodávané pitné vody, použijte formulář.

Zákaznická data

Vstup do zákaznického portálu, kde můžete spravovat svá vyúčtování, kontrolovat faktury, zadávat samoodečty.

Přípojka a smlouva

Základní informace jak postupovat, chcete-li si zřídit vodovodní a/nebo kanalizační přípojku.

Česká Lípa Děčín Chomutov Jablonec nad Nisou Jilemnice Kadaň Liberec Litoměřice Louny Most Roztoky Špindlerův Mlýn Teplice Turnov Ústí nad
Labem
Varnsdorf Mapa