Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267
840 111 111
Zákazníci mohou uhradit fakturu za odebrané služby několika způsoby.
• SIPO – prostřednictví služby České pošty je možné hradit platby po nahlášení spojovacího čísla SIPO přímo na pobočce naší společnosti.
• Bankovní inkaso – platba na základě požadavku SčVK vůči účtu odběratele v bance. Provádí se na základě vydání písemného souhlasu odběratele s inkasem, potvrzeného peněžním ústavem. Platbu inkasem je možné sjednat přímo na pobočce banky nebo prostřednictvím internetového bankovnictví. V obou zmíněných případech potřebujete znát kromě údajů o svém účtu následující údaje:
Souhlas s inkasem vázaný na bankovní účet/spojení 3507501/0100.
Četnost čerpání inkasa - závisí na četnosti úhrady záloh a vyúčtování.
Maximální limit čerpání - závisí na výši zálohy nebo vyúčtování. Doporučujeme nastavit 1,5 násobek běžné úhrady, předejdete tím nepříjemnostem spojených s vymáháním platby z důvodu neuskutečněného inkasa.
Výše uvedené způsoby úhrady preferuje většina našich zákazníků, jedná se o nejpohodlnější a nejlevnější způsob úhrady faktur.
• Platební příkaz k úhradě – je způsob, kdy odběratel dává jednorázovým převodním příkazem k úhradě podnět bance k provedení platby ve prospěch účtu SčVK.
• Přímo vkladem na účet SčVK 3507501/0100 na každé pobočce Komerční banky.
• Poštovní poukázka A – platbu realizuje odběratel na kterékoliv poště prostřednictvím platebního dokladu „A“.
• Platba na terminálech SAZKY - výhodou této služby je a nižší 15 ti korunový poplatek, který se nemění v závislosti na výši faktury.
Seznam terminálů SAZKA
• Na všech pracovištích zákaznických center SČVK (včetně mobilního ZC) lze platit pouze bezhotovostně bez poplatku prostřednictvím těchto platebních karet:
Pomocí nainstalované aplikace příslušné banky, u které má zákazník zřízený účet, se načtou informace obsažené v QR kódu, který je vytištěn na faktuře. Výhodou této novinky je poplatek 6 Kč a eliminace možných chyb při zadávání platebních příkazů či vyplňování složenek. Jak lze platbu provést?
• chytrým telefonem prostřednictvím bankovní aplikace, o možnostech využití se předem informujte u své banky.
• prostřednictvím bankomatu pouze pro klienty České spořitelny. V menu platbomatu stačí zvolit „QR kód" a přiložit fakturu ke čtečce.
Nejbližší platbomat najdete na www.csas.cz. Klienti ČS za platbu v platbomatu poplatek 6,- Kč.
• V reakci na pandemii covidu-19 jsme na všech pracovištích zákaznických center SČVK zrušili možnost realizovat platby v hotovosti. Jakoukoliv částku je možné platit kartou, nebo použít některý s ostatních způsobů placení.
Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267
840 111 111
Potřebujete vyjádření provozovatele k možnosti napojení na vodovodní nebo kanalizační řad, k dokumentacím a povolením?
Nepřehlédněte aktuální Nabídky zaměstnání v naší společnosti.
Staňte se členy našeho týmu.
V případě, že v interaktivní mapě nenaleznete potřebné informace o kvalitě dodávané pitné vody, použijte formulář.
Vstup do zákaznického portálu, kde můžete spravovat svá vyúčtování, kontrolovat faktury, zadávat samoodečty.
Základní informace jak postupovat, chcete-li si zřídit vodovodní a/nebo kanalizační přípojku.