Zákaznická centra
Od úterý 1. března 2022 jsou
zákaznická centra společnosti, obchodní i technické oddělení,
otevřena ve standardním režimu
Mobilní zákaznické centrum vyjíždí na své plánované trasy.
Uvažte, zda je osobní návštěva zákaznického centra nutná a zda Váš požadavek nelze vyřešit distančně. Nutnost osobní návštěvy si lze ověřit v CallCentru společnosti, na telefonním čísle 840 111 111 nebo na mobilním telefonním čísle 601 267 267.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zákaznická centra jsou obchodní kanceláře a kanceláře technickoprovozní činnosti nepřetržitě napojené na zákaznický informační systém společnosti. Jejich služby vychází z následujících činností:
PLATBY V HOTOVOSTI NEPŘÍJÍMÁME !!!
Obchodní kanceláře zákaznického útvaru
• zpracování agendy smluv v písemné i elektronické podobě
• příjem a vyřizování reklamací z obchodní oblasti
• bezhotovostní úhrady platební kartou (včetně mobilního ZC)
• aktivní poskytování informací v obchodním styku při osobní návštěvě

Kanceláře útvarů technickoprovozní činnosti
• vydávání vyjádření ve věci existence sítí
• vydávání vyjádření ve věci napojení se na vodovodní a kanalizační síť Posuzování a vyjadřování se k projektové dokumentaci vodohospodářských i jiných staveb v zájmovém území SčVK
• poskytování základních technických informací a dat vodárenských / kanalizačních zařízení
• poskytování informace k ochranným pásmům vodních zdrojů provozovaných SčVK
• vyřizování procesu zřizování vodovodních a kanalizačních přípojek
• poskytování konzultační činnosti k plánovaným investičním záměrům
|
Provozní doba |
Pondělí |
8:00 - 12:00 12:30 – 17:00 |
Úterý |
pouze po předchozí domluvě |
Středa |
8:00 - 12:00 12:30 – 17:00 |
Čtvrtek |
pouze po předchozí domluvě |
Pátek |
8:00 - 12:00 12:30 - 14:00 |
V zákaznických centrech vyřizujeme obchodní záležitosti s fyzickými i právnickými osobami. Firmám, které mají větší počet projednávaných smluv nebo záležitostí doporučujeme objednání předem.
Teplice, Školní 467/14
Ústí nad Labem - Všebořice, Masarykova 125/368
Litoměřice - Předměstí, U Katovny 724/2
Česká Lípa, Újezd 1400
Děčín - Letná, Husitská 706/10
Liberec - Vratislavice, Sladovnická 1082
Jablonec nad Nisou, Nádražní 1115/19
Louny, Osvoboditelů 2649
Chomutov, Březenecká 4808
Most - Velebudice, Dělnická 14
Roztoky, Lidická 1642
Turnov, Kotlerovo nábřeží 2216
Jilemnice, Vodárenská 1320
Kontaktní místa
V kontaktních místech vyřizujeme obchodní záležitosti s fyzickými i právnickými osobami.
|
Provozní doba |
Pondělí |
pouze po předchozí domluvě |
Úterý |
8:00 - 12:00 12:30 - 14:00 |
Středa |
pouze po předchozí domluvě |
Čtvrtek |
8:00 - 12:00 12:30 - 14:00 |
Pátek |
pouze po předchozí domluvě |
Varnsdorf, 5. května 3541 (zde není kancelář TPČ)
Žatec, budova ČOV, Klostermannova 3190
Špindlerův Mlýn, Bedřichov, objekt ČOV, Vrchlabská 94
Kadaň, U Splitu 1641 (pouze kancelář TPČ)
Litvínov, K Louce 309 (pouze kancelář TPČ)
Roudnice nad Labem, Žižkova 2479 (zde není kancelář TPČ)
Mobilní zákaznické centrum
Zajišťuje služby pro zákazníky v oblasti Varnsdorfska.
Zimní provozní doba mobilního ZC
Letní provozní doba mobilního ZC