„Naše společnost postupně standardizuje všechna zákaznická centra. Cílem je usnadnit přístup zákazníka k nám. Snažíme se, aby prostředí, ve kterém se potkáváme, bylo příjemné pro obě strany. Dosavadní místo nesplňovalo kritéria jako je bezbariérový přístup, umístění technického i obchodního oddělení na jednom místě. Nové zákaznické centrum nyní nabízí zákazníkovi pohodlnou dostupnost jak městskou dopravou, centrum je v blízkosti stanice autobusu, tak i možnost parkování vozidel přímo u centra,“ uvedl Ing. Bohdan Soukup generální ředitel společnosti Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.
Starosta města Louny Jan Kerner k novému centru uvedl: „Vítám zejména umístění nového zákaznického centra. Jeho dostupnost je nyní mnohem snadnější pro obyvatele města i okolí.“
Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. provozují 15 zákaznických center. Zákaznické centrum Osvoboditelů 2649 v Lounech se řadí mezi 11 míst, která se již mohou pochlubit nově zrekonstruovanými prostory. V průběhu příštích dvou let by měla všechna centra odpovídat požadavkům kladeným na zkvalitnění služeb pro zákazníky.
Na zákaznických centrech společnosti byly pro zákazníky rozšířeny i provozní hodiny. V pondělí od 8 do17 hodin, ve středu od 8 do 17 hodin a v pátek od 8 do 14 hodin. Ve zbývajících dnech si může zákazník vyřídit své záležitosti po předchozí telefonické domluvě.
Osobní návštěvu, vzhledem k nutnosti podpisu, volí zákazník, který potřebuje uzavřít či ukončit smlouvu se společností. V ostatních případech lze využít i neustále se rozšiřujícího servisu vodáren prostřednictvím telefonní linky 840 111 111.