Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.

Vše s vodou si nyní vyřídíte v blízkosti centra města

2. září 2010

Starosta města Louny Jan Kerner společně se zástupci společnosti Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. dnes slavnostně otevřeli nové zákaznické centrum vodárenské společnosti v ulici Osvoboditelů v Lounech. To, na rozdíl od předchozího, které bylo v objektu čistírny odpadních vod, bude mnohem dostupnější pro zákazníky přijíždějící do Loun autobusem.  

„Naše společnost postupně standardizuje všechna zákaznická centra. Cílem je usnadnit přístup zákazníka k nám. Snažíme se, aby prostředí, ve kterém se potkáváme, bylo příjemné pro obě strany. Dosavadní místo nesplňovalo kritéria jako je bezbariérový přístup, umístění technického i obchodního oddělení na jednom místě. Nové zákaznické centrum nyní nabízí zákazníkovi pohodlnou dostupnost jak městskou dopravou, centrum je v blízkosti stanice autobusu, tak i možnost parkování vozidel přímo u centra,“ uvedl Ing. Bohdan Soukup generální ředitel společnosti Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.

 

 

Starosta města Louny Jan Kerner k novému centru uvedl: „Vítám zejména umístění nového zákaznického centra. Jeho dostupnost je nyní mnohem snadnější pro obyvatele města i okolí.“

 

 

Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. provozují 15 zákaznických center. Zákaznické centrum Osvoboditelů 2649 v Lounech se řadí mezi 11 míst, která se již mohou pochlubit nově zrekonstruovanými prostory. V průběhu příštích dvou let by měla všechna centra odpovídat požadavkům kladeným na zkvalitnění služeb pro zákazníky.

 

Na zákaznických centrech společnosti byly pro zákazníky rozšířeny i provozní hodiny. V pondělí od 8 do17 hodin, ve středu od 8 do 17 hodin a v pátek od 8 do 14 hodin. Ve zbývajících dnech si může zákazník vyřídit své záležitosti po předchozí telefonické domluvě.

 

Osobní návštěvu, vzhledem k nutnosti podpisu, volí zákazník, který potřebuje uzavřít či ukončit smlouvu se společností. V ostatních případech lze využít i neustále se rozšiřujícího servisu vodáren prostřednictvím telefonní linky 840 111 111.

 

Důležité kontakty

Zákaznický - Havarijní telefon:

601 267 267

840 111 111

Žádost o vyjádření

Potřebujete vyjádření provozovatele k možnosti napojení na vodovodní nebo kanalizační řad, k dokumentacím a povolením?

Kariéra

Nepřehlédněte aktuální Nabídky zaměstnání v naší společnosti.

Staňte se členy našeho týmu.

Dotaz na kvalitu

V případě, že v interaktivní mapě nenaleznete potřebné informace o kvalitě dodávané pitné vody, použijte formulář.

Zákaznická data

Vstup do zákaznického portálu, kde můžete spravovat svá vyúčtování, kontrolovat faktury, zadávat samoodečty.

Přípojka a smlouva

Základní informace jak postupovat, chcete-li si zřídit vodovodní a/nebo kanalizační přípojku.

Česká Lípa Děčín Chomutov Jablonec nad Nisou Jilemnice Kadaň Liberec Litoměřice Žatec Louny Most Roztoky Špindlerův Mlýn Teplice Turnov Ústí nad
Labem
Varnsdorf Mapa