Kromě modernějšího vzhledu a lepší přehlednosti mají uživatelé nově možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, které funguje jako odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Zákaznický portál a mobilní aplikaci Moje Veolia pro své vodárenské společnosti vytvořila společnost Veolia.
Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu a mobilní aplikace mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách SčVK nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz a do mobilní aplikace po jejím stažení přímo v mobilu.
Mobilní aplikace bude určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a bude k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS. V aplikaci pro nepřihlášené uživatele budou k dispozici informace o haváriích a odstávkách a nejbližších kontaktních místech dané společnosti. Mobilní aplikace, která je v podstatě kopií portálu, je v utilitních společnostech naprosto unikátní.