Soutěž „I love kohoutková“ probíhala celý měsíc květen a jejím cílem bylo zvýšení environmentálního povědomí u studentů středních škol a zároveň propagace pitné vody z vodovodu jako nápoje každodenní potřeby, který je šetrný vůči přírodě (bez plastových obalů a dopravy). Videa byla hodnocena nejdříve v regionálních kolech a posléze v kole celostátním dle několika kritérií – obsahu, kreativity, originality, kvality zpracování a technického provedení. Pro vítěze 1. místa je připraven Sodastream (přístroj na výrobu domácí sodovky). I druhé a třetí místo dostane odměny, které mají co do činění s vodou.
Společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a. s. nabízí každým rokem školám soutěže na podporu životního prostředí. Soutěž „I love kohoutková“ by měla přispět k navrácení kreditu vody z kohoutku jako vody, která je velmi kvalitní a vhodná k dodržování pitného režimu. Společnost v této oblasti vyvíjí i další aktivity jako je spolupráce s restauracemi v projektu „Kohoutkovou? Stačí říct!“. Restauracím, které se zapojí do projektu, společnost provede zdarma rozbor vody z kohoutku a následně jim dodá karafy pro možnost podávání vody.