Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.

Řešení nouzových situací

6. ledna 2016

Společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. zajistila pro své smluvní zákazníky zdarma službu pro řešení nouzových situací spojených s únikem vody.

Asistenční služba zahrnuje domácí asistenci a refundaci úniku vody.

V případě, že má zákazník platnou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu uzavřenou se společností SčVK, může v případě nouzové situace využít asistenční služby na telefonním čísle 212 812 212. To je číslo dispečinku společnosti United Assistance. Zde nahlásí jméno, příjmení, telefonní číslo, číslo a adresu odběrného místa pro možnost identifikace a upřesní podrobnosti.

„Upřesnění vzniklé situace je velmi důležité. Na základě informací od zákazníka posílá dispečer asistenční služby odborníka na opravu,“ vysvětluje mluvčí společnosti SčVK Iveta Kardianová.

Domácí asistencí je myšleno zajištění odborných prací, směřujících k odstranění nouzové situace spojené s únikem vody za vodoměrem, a pokud to bude možné obnovení dodávky vody. Odběratel má nárok na poskytnutí tří asistenčních zásahů zdarma v rámci jednoho odběrného místa za jeden kalendářní rok.

Při domácí asistenci zjistí smluvní partner United Assistance, a.s. (UA) stav fakturačního vodoměru ke dni poskytnutí domácí asistence.

Služba kromě uvedené asistence zahrnuje i refundaci úniku vody, kterou se rozumí náhrada nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé situace. Maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 000Kč. 

Více informací o nové službě mohou zákazníci získat na www.scvk.cz.

Důležité kontakty

Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267 / 840 111 111

kontaktní e-mail:
info@scvk.cz

Žádost o vyjádření

Potřebujete vyjádření provozovatele k možnosti napojení na vodovodní nebo kanalizační řad, k dokumentacím a povolením?

Kariéra

Nepřehlédněte aktuální Nabídky zaměstnání v naší společnosti.

Dotaz na kvalitu

V případě, že v interaktivní mapě nenaleznete potřebné informace o kvalitě dodávané pitné vody, použijte formulář.

Zákaznická data

Vstup do zákaznického portálu, kde můžete spravovat svá vyúčtování, kontrolovat faktury, zadávat samoodečty.

Přípojka a smlouva

Základní informace jak postupovat, chcete-li si zřídit vodovodní a/nebo kanalizační přípojku.

Česká Lípa Děčín Chomutov Jablonec nad Nisou Jilemnice Kadaň Liberec Litoměřice Žatec Louny Most Roztoky Špindlerův Mlýn Teplice Turnov Ústí nad
Labem
Varnsdorf Mapa