Tento průzkum, který se vždy dotazuje 700 zákazníků z řad správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem, ale i majitelů rodinných domů, přináší pro společnost nejen výsledky spokojenosti s doposud poskytovanými službami, ale i poznatky co by si zákazníci dále přáli. I loňský průzkum potvrdil narůstající zájem o komunikaci zákazníků se společností přes Internet.
„Reagujeme na narůstající zájem zákazníků, kteří chtějí se společností komunikovat elektronicky. Proto jsme v roce 2015 přistoupili k úpravě a zpřehlednění našich webových stránek,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Iveta Kardianová. Na webových stránkách www.scvk.cz mají zákazníci možnost zřídit si svůj zákaznický internetový účet a získat tak přehled o svých měřících místech, odběrech, zaplacených zálohách a spotřebách, platebním styku či smlouvě. K 31. 12. 2015 si zákazníci zaregistrovali již 28 604 odběrných míst.
Elektronickou poštou na zákazníkem zadanou e-mailovou adresu společnost rozesílá i faktury za vodné a stočné. Faktura v PDF formátu má veškeré náležitosti daňového dokladu a může tedy zcela nahradit standardní papírovou verzi. O aktivaci služby můžete požádat e-mailem, telefonicky na kontaktním centru 840111111 nebo osobně v kterémkoliv zákaznickém centru.
I placení faktury může být nyní ještě pohodlnější.
Již delší dobu umožňují SčVK placení faktury na terminálech sazky. Stačí jen přistoupit k terminálu SAZKY a obsluze předložit fakturu. Na faktuře je uveden čárový kód, pomocí kterého lze zaplatit na všech terminálech společnosti Sazka. Obsluha Vám vydá doklad o zaplacení. Ve srovnání se složenkou je placení nejen levnější, ale vzhledem k delší otevírací době také pohodlnější. Terminály SAZKY najdete v supermarketech, v trafikách i v menších obchodních řetězcích.
Jednou z dalších moderních služeb nabízených zákazníkům je možnost bezhotovostní platby pomocí QR kódu. Jedná se o speciální platební QR kód pro bankovní aplikace na chytrých telefonech, který společnost tiskne na fakturách. Pomocí nainstalované aplikace příslušné banky se jednoduše načtou informace obsažené v QR kódu a platební příkaz se automaticky vyplní správnými údaji. Platbu pak již stačí pouze potvrdit. Zákazníci se tak vyhnou možným chybám, které vznikají při přepisování údajů do platebního příkazu banky.
Moje Voda a Moje Voda Plus
Majitelé telefonů se systémy iOS nebo Android OS mohli využívat aplikací Moje voda a Moje Voda Plus. Díky aplikaci Moje voda Plus má zákazník nepřetržitý a zabezpečený přístup ke svému elektronickému zákaznickému účtu. Aplikace Moje Voda je určena nejen zákazníkům, ale všem spotřebitelům a poskytuje přehled odstávek vody a aktuálních havárií zobrazených v mapách.