Rok 1994

Během roku 1994 byly zavedeny nové programy pro chod společnosti, které zajišťují dobrý ekonomický a technický chod společnosti. Značné finanční prostředky byly věnovány na obnovu dopravního a mechanizačního parku.
Společnost se začala řídit novým Organizačním řádem. Byla vypracována Filosofie společnosti a Kodex chování zaměstnanců společnosti.

Dne 24. 1. 1994 byla mezi SVS a SčVK uzavřena dlouhodobá nájemní smlouva, která zajišťuje :

  • plynulé a bezporuchové zásobování obyvatel a ostatních subjektů kvalitní pitnou vodou - odvádění a čištění odpadních vod
  • údržbu, obnovu a rozvoj vodárenství a jiného majetku vlastníka
  • postupné zlepšování služeb v množství a kvalitě
  • zvyšování hospodárnosti při provádění všech uvedených činností
  • dosažení evropských standardů kvality pitné vody aj.

Ve spolupráci se SVS byly dokončeny ČOV Liberec a ČOV Litoměřice.

Rok 1995

Fond národního majetku ČR , č.j. 192 / 824 / 386 / A ze dne 10.2.1995 sdělil rozhodnutí vlády o přímém prodeji akcií SčVK zahraničnímu zájemci.
Nabyvatel Welsh Water International LTD.
Hlavním úkolem roku 1995 bylo zlepšování služeb jednotlivým zákazníkům.
V rámci organizační struktury byl zrušen závod Žatec, část byla přičleněna k závodu Chomutov a část k závodu Most.

Rok 1997

Společnost si zachovává čestné místo na českém akciovém trhu a nejlepší postavení mezi českými vodohospodářskými společnostmi.
Významnou událostí tohoto roku bylo získání ratingového ohodnocení podnikatelské činnosti společnosti A aa-. Všechny podniky v České republice byly rozděleny dle činností do 22 skupin. SčVK spolu s dalšími vodárenskými společnostmi, byla zařazena mezi podniky teplárenské, elektrárenské a plynárenské. V této vysoké konkurenci se společnost umístila na 1. místě. V hodnocení jednotlivých společností se společnost umístila na 74.místě v „TOP 100“ nejúspěšnějších firem České republiky.

V průběhu roku byla dokončena rekonstrukce ÚV Meziboří. Zcelkové roční výroby vody, která činila 113,486 mil.m3, připadlo 53,8 % na povrchové zdroje. Pitná voda je dodávána 1,048 mil.obyvatel. Specifická spotřeba vody činila 124,8 l/os./d.

Rok 1998

V listopadu 1998 vstupuje do společnosti francouzská společnost VIVENDI odkupem 43,17 % akcií společnosti. Tímto se VIVENDI zařadila na první místo mezi vlastníky společnosti. Dalších 34,75 % zůstává ve vlastnictví SVS. Společnost Hyder Investment B.V. vlastnící 20 % akcií, zůstává i nadále třetím nejvýznamnějším akcionářem.

Došlo ke sloučení závodů Česká Lípa a Děčín s umístěním vedení do Děčína. K 1. 1. 1998 došlo k převodu provozu Vodoměrné dílny Liberec ze závodu Vratislavice nad Nisou na GŘ Teplice.

Dokončena rekonstrukce ÚV Meziboří.

Rok 1999

Nájemní smlouva mezi SčVK a SVS prodloužena do roku 2020.
Významným rozhodnutím hlavních akcionářů spol.Vivendi Water a SVS bylo Jednání o shodě, včetně zrušení veřejné obchodovatelnosti akcií SčVK.

Rok 2000

1. 1. 2000 byly sloučeny závody Litoměřice a Ústí nad Labem, pod závod Ústí nad Labem. Probíhala aktivní spolupráce při mezinárodních konferencích a seminářích.

Rok 2001

V lednu 2001 byly sloučeny závody Teplice a Most, pod závod Most.

Zahájena příprava rozsáhlé restrukturalizace celé společnosti k 1. 1. 2002.

Byly získány certifikáty ISO 9001 pro projektové a inženýrské činnosti na generálním
ředitelství a v závodě Ústí nad Labem pro činnosti vázané na vztahy k zákazníkům.

Rok 2002

K 1. 1. 2002 byl sloučen závod Děčín se závodem Ústí nad Labem a závod Chomutov se závodem Most. Vznikly dva specializované závody – závod úpraven vod a závod čistíren odpadních vod. Veškerou provozní činnost tak zajišťovaly tři distribuční závody se sídly v Mostě, Liberci-Vratislavicích, Ústí nad Labem a dva závody specializované se sídlem v Teplicích.
K 1. 1. 2002 došlo k fúzi VAKAS Harrachov do SčVK se začleněním pod závod Liberec – Vratislavice.

Od března 2002 zahájily SčVK jako první vodárenská společnost v České republice provoz centrálního telefonního střediska - Call centra.

Útvary obchodu a odbytu včetně zákaznických center a útvary TPČ distribučních závodů získaly certifikáty ISO 9000.

V roce 2002 došlo k rozsáhlým povodním, které způsobily škody na provozovaném majetku ve výši 60 miliónů korun.

Rok 2003

Tento rok byl extrémně suchý rok. Od května do října bylo nutné zavážet vodu cisternami do vodojemů. V průběhu roku se dovážela voda do 42 obcí.

Společnost získala 100% podíl ve Vodohospodářské společnosti Sokolov s.r.o., která provozuje vodohospodářskou infrastrukturu pro města a obce Sokolovska a Rokycanska.

K 31. 12. 2003 byl se společností Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. sloučen VAK Turnov, a.s. Společnost tak začala přímo provozovat infrastrukturní majetek měst a obcí bývalého okresu Semily.

V roce 2003 došlo k založení Nadačního fondu Veolia jehož aktivity byly postupně realizovány v obou krajích působnosti SčVK.

Rok 2004

Rok 2004 byl poznamenán významným poklesem prodeje pitné vody a vody odkanalizované. Propad tržeb byl částečně eliminován vyššími výkony v ostatních činnostech.

Došlo k plnému zapojení regionu Turnova a Semil do struktury SčVK, region spadl do působnosti závodu Vratislavice.

V průběhu roku 2004 probíhala příprava na integraci dvou specializovaných závodů úpraven vody a čistíren odpadních vod.

Rok 2005

I v roce 2005 pokračoval trend poklesu prodeje pitné vody a vody odkanalizované.

V rámci restrukturalizace společnosti byly od počátku roku do jednoho závodu integrovány specializované závody Úpraven vod a Čistíren odpadních vod. Probíhala příprava na centralizaci vybraných činností.

Rok 2006

Od 1. 1. 2006 byl do funkce generálního ředitele jmenován Ing. Ondřej Beneš PhD., MBA.

Rok 2006 postavil před společnost spoustu překážek, které musela překonat, aby znovu potvrdila kredit přední české vodárenské společnosti. Začátek roku a celé jeho první čtvrtletí provázela extrémní zima s neobvykle velkým množstvím přetrvávajícího sněhu. Tato nepřízeň počasí komplikovala vodárenskou činnost zejména v Libereckém kraji a vyžádala si zvýšení nákladů provozní činnosti. Velké množství sněhu vystřídaly povodně, při kterých společnost projevila maximální solidaritu poskytnutím pomoci postižením městům a obcím.

Za účelem zvýšení produktivity práce a kvality poskytovaných služeb zahájila společnost přípravu a částečnou realizaci restrukturalizace společnosti. Jednotlivé projekty restrukturalizace spočívaly v centralizaci vybraných činností.

V oblasti inovací SčVK ve spolupráci s SVS přistoupily k implementaci technologie úpravy vody ÚV zářením na několika provozovaných úpravnách vody.

Rok 2007

K 1. 1. 2007 došlo k fúzi se společností Hydria spol.s r.o. V průběhu roku byla dokončena reorganizace společnosti, která zajistila zlepšení činnosti centralizovaných útvarů.

Rok 2008

V oblasti BOZP společnost získala certifikaci dle normy ČSN OHSAS 8 001:2008.

V oblasti péče o životní prostředí dosáhla společnost řady úspěchů zejména dalším zlepšením kvality dodávané pitné vody a čištěním odpadních vod. SčVK opět získaly certifikát ISO 14 001.

SčVK se staly první vodárenskou společností ČR s programem sociální zodpovědnosti – firemního dobrovolnictví, kdy pomoc sociálně a zdravotně potřebným je dána pracovním a osobním časem zaměstnanců – dobrovolníků.

Útvary projekce a inženýrské činnosti byly velmi úspěšné – SčVK zvítězily v soutěži Vodohospodářská stavba roku v obou relevantních kategoriích. Montéři společnosti dosáhli stříbrné pozice v soutěži zručnosti na výstavě VOD-KA.

Společnost zachovala tradice pravidelných kulturních a sportovních akcí. Nadační fond Veolia nabídl zaměstnancům společnosti Minigranty na podporu dobročinných aktivit z jejich okolí. Byly podpořeny tři projekty v celkové částce 75 tisíc Kč. Správní rada Nadačního fondu Veolia rozhodla o pokračování projektu Minigranty i v dalších letech.

K 31. 12. 2008 zaniká specializovaný závod úpraven vod a čistíren odpadních vod.

Rok 2009

S počátkem roku došlo ke změně na pozici generálního ředitele. Na toto místo byl jmenován Ing. Bohdan Soukup, Ph.D., MBA.

Od 1. 1. 2009 byly jednotlivé činnosti Specializovaného závodu ( SZ) Teplice spravovány distribučními závody Most, Ústí nad Labem, Liberce – Vratislavice a nově vzniklým Integrovaným závodem Turnov. Provozování oblasti českolipské oblasti bylo ze závodu Ústí nad Labem převedeno pod závod Liberec – Vratislavice.

Rok 2009 byl ve všech oblastech velmi náročným rokem. Hospodářská krize, která zasáhla ekonomiku celého státu, měla dopad i na hospodaření společnosti. V jejím důsledku došlo k mimořádnému poklesu odbytu ve vodném a stočném. Nemalý dopad měla i na tvorbu opravných položek k pohledávkám v souvislosti s vyvolanou platební neschopností mnoha
průmyslových zákazníků. I přes tyto velmi nepříznivé aspekty se podařilo dosáhnout požadovaného hospodářského výsledku společnosti.

Velkého úspěchu se dosáhlo v oblasti BOZP, kde se podařilo snížit pracovní úrazovost na historicky nejnižší hodnotu za dobu činnosti společnosti. V rámci provozní činnosti byla posílena hodnota přístupu k zákazníkovi. Kvalitu poskytovaných služeb na sklonku roku potvrdil velmi dobrý výsledek průzkumu spokojenosti zákazníka.

V roce 2009 společnost opět získala ocenění Stavba roku za projekci a inženýring vodohospodářské stavby „Dubí,Cínovec-zdroj vody,modernizace “.

Svou sociální zodpovědnost potvrdila společnost poskytnutím pomoci při řešení krizové povodňové situace na Děčínsku.

Za realizované aktivity v oblasti firemního dobrovolnictví společnost obdržela cenu za příkladnou práci „Křesadlo 2009“ od hejtmanky Ústeckého kraje a primátora statutárního města Ústí nad Labem.

Rok 2010

V tomto roce byl podepsán Dodatek č.10 nájemní a provozní smlouvy mezi SčVK a SVS. Tento dodatek je splněním požadavku Evropské Unie na uzavření smlouvy s provozovatelem podle nejlepší mezinárodní praxe (Best Internationale Practices).

31. 8. 2010 došlo, po vítězství společnosti v koncesním řízení, k podpisu smlouvy na provozování vodohospodářského majetku v regionu Turnovska a Semilska s Vodohospodářským sdružením Turnov.

Rok 2010 prozkoušel kvalitu podnikání společnosti v několika ohledech. Výkyvy teplot zpočátku roku, velká sněhová nadílka a následné tání prověřily pracovní nasazení provozních pracovníků a rychlost řešení náhradního zásobování.

Ještě intenzivnější nasazení si pak vyžádaly srpnové povodně, které způsobily škody na vodohospodářském majetku v hodnotě 143 miliónů korun.

Rok 2011

Rok 2011 lze hodnotit jako rok stabilní. Na rozdíl od předchozích let nedošlo na provozovaném území společnosti k žádným katastrofám typu povodní, nadměrného sucha a podobným událostem. Začátek roku, který s sebou přinesl spoustu sněhu a následné výkyvy teplot, prozkoušel provozy společnosti v rychlosti obnovy dodávek vody a odstraňování poruch.

Na Liberecku byl znovu zprovozněn vodovodní přivaděč, který v případě potřeby umožní zásobovat dalších 35 000 obyvatel města Liberce z podzemních zdrojů Dolánky, Libíč a Lesnovek. Společnosti se zdárně podařilo dokončit rekonstrukci a výstavbu kanalizačních řadů a ČOV, které byly součástí projektu Čistá jezera.

SčVK opět obdržely ocenění Stavba roku za stavbu Varnsdorf-rekonstrukce ČOV. V závěru roku všechny oblasti společnosti prověřil recertifikační audit ISO. Byl obhájen Zlatý certifikát.

V Liberckém kraji se v rámci komunikačních aktivit společnost stala organizátorem předávání cen Křesadlo pod záštitou hejtmana Libereckého kraje a primátorky města Liberce. Cen pro lidi, kteří dělají neobyčejné věci.

Rok 2012

Silné, dlouhotrvající mrazy zpočátku roku ztrojnásobily počet havárií na vodovodních i kanalizačních řadech. Ve většině případů se podařilo opravit havárie v krátkém časovém intervalu a obnovit tak dodávku vody v tentýž den, kdy byla přerušena. Byl to vstřícný krok k našim zákazníkům, neboť klimatické podmínky neumožňovaly poskytnout náhradní zásobování prostřednictvím cisteren.

V roce 2012 byla ve společnosti schválena nová kolekce pracovních oděvů respektující požadavky zejména na bezpečnost, pohodlnost oblečení, moderní materiály a kvalitu provedení. Barvy oblečení plně odpovídají grafickému manuálu společnosti.

Společnost nezapomínala ani na svou sociální zodpovědnost, kterou se již několik let prezentuje. V roce 2012 bylo zorganizováno 5 akcí v rámci firemního dobrovolnictví. Ve spolupráci s představiteli Libereckého kraje se společnost již druhým rokem ujala organizace předávání cen dobrovolníkům Křesadlo 2012.

Rok 2013

Ve společnosti došlo ke změně na postu generálního ředitele. Do SčVK na tuto funkci nastoupil Ing. Milan Kuchař. V rámci organizačních změn byl vytvořen nový úsek rozvoje a investic.

Byl zorganizován první ročník soutěže zručnosti mezi jednotlivými provozy. Velmi úspěšně si vedli montéři závodu Liberec a závodu Most. I na celostátní soutěži zručnosti při vodohospodářské výstavě v Praze svou dovednost potvrdili a obsadili druhé a třetí místo v soutěži.

Nadační fond Veolia nabídl zaměstnancům již šestý ročník projektu Minigranty, ve kterém se podařilo podpořit 29 dobročinných projektů celkovou částkou 826 577 Kč.

Rok 2014

Rok 2014 byl rokem stabilizace změn provedených ve společnosti v předešlém roce. Společnost začala organizačně fungovat prostřednictvím šesti odborných úseků přímo podřízených generálnímu řediteli a čtyř oblastních závodů. S těmito procesními změnami se podařilo velmi dobře vyrovnat.

Z počátku roku uspořádalo vedení společnosti v každém okrese v rámci provozovaného území setkání zástupců měst a obcí s představiteli společnosti. Tato setkání umožnila partnerům z radnic a magistrátů seznámit se s fungováním společnosti, se změnami v zákaznických smlouvách vyvolanými novým občanským zákoníkem, s novými službami, se zdroji a kvalitou pitné vody v dané oblasti. Na setkáních byly předány přímé kontakty na příslušné manažery vodovodů a kanalizací. 

Rok 2015

Rok 2015 lze dle klimatických podmínek nazvat rokem sucha. Velmi podprůměrné množství srážek a horké léto způsobilo značný pokles množství podzemních vod v celé republice a mnoho obcí, závislých na vlastním zásobování ze studní, mělo velké nesnáze. Díky povrchovým nádržím Jizerských a Krušných hor, které jsou zdrojem pro výrobu pitné vody a jejichž zásoba byla dostatečná, společnost plynule zásobovala své zákazníky, bez jakýchkoliv omezení. Do obcí, ve kterých je voda čerpána z místních pramenišť, zaměstnanci zaváželi vodu cisternami do vodojemů, čímž zajistili plynulost dodávky vody do kohoutku zákazníka. Vedení společnosti vyhovělo i žádosti Krajského úřadu Libereckého kraje a náhradní zásobování prostřednictvím cisteren bylo poskytnuto i obcím, které nejsou společností provozovány.

Dešťové srážky se v tomto roce vyskytovaly velmi ojediněle a vzhledem k celkovému suchu, neposílily vydatnost pramenišť, ale způsobily jejich zakalení. K tomuto došlo i na prameništích, která jsou zdrojem vody pro zásobování města Nový Bor a obce Okrouhlá. Tato zakalení pramenišť na několik dní způsobila zhoršení kvality vody a vyhlášení dodávané vody jako vody nepitné. Zaměstnanci společnosti každý den v průběhu této mimořádné situace od ranních hodin až do pozdních nočních hodin poskytovali náhradní zásobování prostřednictvím mobilních i stacionárních cisteren. Prováděli technologické kroky pro zajištění kvality vody. Několikrát denně na různých místech na distribuční síti, ale i v domácnostech zákazníků odebírali vzorky vody pro ověření účinnosti provedených opatření. Zástupci společnosti pravidelně podávali informace vedení města, obyvatelům dotčených lokalit a odpovídali na dotazy médií.

Velký úspěch zaznamenala společnost v oblasti personálního řízení. Projekt Age management zabývající se řízením zaměstnanců z hlediska jejich věku získal ocenění, které zástupci společnosti převzali v závěru roku na Pražském hradu. 

Rok 2016

Rok 2016 nezaznamenal žádné extrémní změny počasí, a přesto připravil i náročné úkoly. Mírná zima  2015/2016 způsobila biologické oživení vodárenské nádrže Přísečnice, které v historii této nádrže nemá obdoby. Zaměstnanci společnosti tak museli řešit výkyvy kvality surové vody v ukazateli zápach. Ani úpravna vody Hradiště, která stabilně upravuje surovou vodu na pitnou vodu vysoké kvality, si s tímto jevem neuměla poradit. Zaměstnanci prokázali vysoké nasazení, díky kterému se podařilo během 14 dnů problém vyřešit. To vše za plného provozu technologické linky a bez odstavení výroby vody.

Společnost v rámci své činnosti reagovala i na veřejné celosvětové dění. Vzhledem k navýšení četnosti teroristických útoků byl posílen monitoring hlavních zdrojů pro výrobu pitné vody a pokračovalo se v zabezpečení úpraven vod, vodojemů a dalších zařízení určených pro zásobování obyvatel pitnou vodou proti neoprávněnému vstupu. V současné době společnost monitoruje 1 339 objektů. V souvislosti s důrazem na monitoring objektů prošla všechna tři dispečerská pracoviště společnosti významnou technologickou obměnou. Byly osazeny nové zobrazovací systémy, nové konfigurace velkoformátových monitorů na stolech dispečerů s velkým rozlišením a velkoplošné panely na zdech.

Od 1. ledna 2016 společnost sjednala pro své smluvní zákazníky pojištění pro řešení nouzových situací spojených s únikem vody. Pojištění umožňuje zákazníkům využít asistenční služby, která přijede na místo a zdarma pomůže s opravou havárie. Dále je v rámci pojištění umožněna refundace nákladů spojených s únikem vody.  V prvním roce zavedení tohoto pojištění jej využilo 168 zákazníků.

Rok 2017

V roce 2017 zaměstnanci společnosti opravili 4596 havárii na vodovodních řadech vždy s cílem eliminace dopadu rozsahu havárie na omezení dodávky vody.  Poradili si i s opravami havárií v nestandardních podmínkách. Již v počátku roku opravili havárii na přivaděči pro město Ústí nad Labem, který se nachází 15 metrů nad řekou na přemostění mezi obcemi Libochovany a Prackovice.  V říjnu obstáli i v zásobování zákazníků v kalamitním stavu. V důsledku vichřice došlo k výpadku elektrické energie v obou krajích provozovaného území.  V důsledku toho byly všechny velké úpravny Ústeckého a Libereckého kraje, čerpací stanice a čistírny odpadních vod bez dodávek proudu. Zaměstnanci řešili koordinaci elektrocentrál a s tím spojené zajištění všech hlavních zdrojů. Až na drobné výjimky nebyla přerušena dodávka vody.

Rok 2018

Rok 2018 byl velmi významným a náročným rokem. Po celý rok se intenzivně připravovalo nastavení nového fungování provozní společnosti související se změnou akcionářské struktury od 1. ledna 2019. Byly zmapovány jednotlivé procesy fungování společnosti a nastaveny tak, aby od 1. ledna mohlo dojít k plynulému přechodu na nový model provozování - Vlastnický model se servisním prvkem.

Tento provozní model je výsledkem provedených právních analýz, ekonomických analýz, dlouhodobých intenzivních jednání pracovní skupiny složené ze zástupců obou akcionářů. K uvedenému datu dochází k rozdělení činností společnosti SčVK mezi provozní společnost SčVK z 99,2% vlastněnou Severočeskou vodárenskou společností a nově vzniklou servisní společnost Severočeská servisní a.s., která je ze 75 % vlastněna SčVK a z 25 % společností VEOLIA CENTRAL & EASTERN EUROPE S.A.

Rok 2018 byl náročný i v provozních činnostech. Vysoké nadprůměrné teploty začaly již v měsíci dubnu a pokračovaly po celé léto. Celý rok 2018 lze označit jako velmi suchý rok, což se odrazilo na menších lokálních zdrojích, které byly vzhledem ke srážkovému deficitu, méně vydatné. Horké dny způsobovaly nejen vysychání zdrojů, ale také nárůst spotřeby vody zákazníky. Řidiči jezdili s cisternami napříč oběma kraji a zaváželi místní vodojemy tak, aby nedocházelo k přerušení dodávky vody a zákazník v domácnosti nepoznal nedostatek vody. Doplňování vodojemů a poskytování pitné vody prostřednictvím cisteren přetrvávalo do konce roku. Pomohli jsme i obcím, které nejsou napojeny na veřejný vodovodní řad a obrátily se na nás se žádostí o pitnou vodu. Obyvatelům těchto obcí vyschly studny a tak naše cisterny poskytly pitnou vodu i v těchto oblastech.

Rok 2019

Do roku 2019 jsme vstoupili jako součást jedné skupiny, jednoho koncernu pod značkou Severočeská voda. Pokračujeme v našich podnikatelských aktivitách podle stanovených plánů a cílů. Současně jsme nastoupili cestu sbližování klíčových procesů, sjednocování a zjednodušování postupů, které pomáhají lépe koordinovat práci našich společností, komunikaci s dodavateli, odběrateli, úřady i mezi sebou navzájem.
Pro naše zákazníky, odběratele služeb, se nic zásadního nezměnilo a nemění. Dodávky vody, vyúčtování, servisní zásahy, asistence, zákaznická centra … to vše běží jako doposud. Služby zajišťují stejní lidé, kterým na pracovním oděvu či na vozidle možná přibylo logo navíc, ale stále jsou součástí skupiny firem pečujících o severočeskou vodu a naše zákazníky.

Rok 2020

Rok 2020 byl velmi náročný a v mnoha ohledech zcela výjimečný především z pohledu nároků kladených na zajištění bezpečného provozu vodárenství. Tak jako celý svět byla i Česká republika zasažena virem COVID-19 (koronavirem SARS-CoV-2) ohrožujícím zdraví nás všech. Boj s touto nákazou, pandemií koronaviru, si vyžádal celou škálu mimořádných opatření nutných k naplnění vládních opatření a k zajištění provozu celého komplexu vodárenských zařízení a vodárenské infrastruktury i v době opakujícího se nouzového stavu, který byl v České republice vyhlášen.

V souvislosti s tímto děním se ve společnostech skupiny Severočeská voda aktivoval krizový štáb, který na svých pravidelných schůzkách zaváděl veškerá opatření směřující nejen k implementaci aktuálně vydávaných vládních opatření, ale především opatření k ochraně našich zaměstnanců a zajištění plného provozu celé vodárenské infrastruktury. Práce zaměstnanců obsluhující úpravny vod a čistírny odpadních vod se nastavila ve střídavém směnném režimu tak, aby byl minimalizován jejich osobní kontakt. Společnost nastavila i systém náhradníků pro případ, že by došlo k nakažení některého ze zaměstnanců. Při opravách a rekonstrukcích vyžadujících přerušení dodávky vody jsme každou odstávku vody posuzovali a rozhodovali o ní podle aktuálních podmínek s ohledem na její předpokládanou délku trvání a plošný rozsah. Bezpečnostní a hygienická opatření jsme zavedli také na stavbách při spolupráci s dodavateli. V maximální možné míře jsme pro naše zaměstnance zajistili ochranné pomůcky a prováděli průběžně i preventivní opatření v rámci celé skupiny Severočeská voda.

Pro naše zákazníky, odběratele služeb, jsme zůstali v kontaktu prostřednictvím webových stránek s interaktivními formuláři, zákaznických účtů a webové aplikace Voda SčVK. Veškeré požadavky našich zákazníků jsme řešili distančně, pouze v případě nutnosti podpisu byl zákazník objednán k návštěvě zákaznického centra.  Tato distanční forma vyřizování podnětů našich zákazníků značně navýšila vytíženost call centra společnosti. Pro zachování bezpečnosti operátorek call centra jsme v průběhu letních měsíců připravili nouzové řešení zahrnující i možnost plně zastávat tyto činnosti z domova tzv. home office, a to včetně neustálé systémové kontroly sledování hovorů.