na spokojenost s dodavatelem vodárenských služeb. Stejně jako v předešlých letech byli i v letošním roce osloveni obyvatelé Ústeckého a Libereckého kraje z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem - odběratelů služeb SčVK.
Výsledky průzkumu prokázaly, že 98 % zákazníků SčVK je spokojeno s profesionalitou zaměstnanců společnosti. 77 % oslovených zákazníků používá vodu z kohoutku k pití. Voda na severu Čech dosahuje vysoké kvality, a je nejvíce kontrolovanou potravinou. Každoročně stoupá i počet restaurací, které kohoutkovou vodu nabízejí v nápojovém lístku. Spokojenost s kvalitou dodávané pitné vody vyjádřilo 96 % zákazníků. Drobnou nespokojenost s plynulostí dodávek vody zmínila 3 % zákazníků, ostatní byli spokojeni s plynulostí dodávek i s rychlostí případných oprav vedoucích k obnovení dodávky vody.
Z dalších odpovědí na otázky vyplynulo, že nejvíce se zákazníci informují na telefonní lince. Tento způsob komunikace upřednostňuje 44 % zákazníků. Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. pro volající zákazníky provozuje mobilní telefonní linku 601267267 i telefonní linku s poplatkem za místní hovor 840111111. 37 % zákazníků si najde požadované informace na internetových stránkách společnosti. Více než čtvrtina z dotázaných, 26 % zákazníků, dává stále přednost tištěným materiálům, jako jsou letáky a brožury. Tištěné materiály společnost distribuuje prostřednictvím 16 zákaznických center, které provozuje v rámci obou krajů. Zákazníci měli také možnost vyjádřit svou spokojenost s návštěvou zákaznického centra. 96 % zákazníků, kteří navštívili některé ze zákaznických center, odpovědělo, že byli spokojeni s vyřízením svého požadavku.
Průzkum spokojenosti zákazníků si společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. nechává provést každým rokem. Jeho dílčí výsledky pak slouží jako možnost pro vylepšování servisu pro zákazníky.