Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.

Zákazníci jsou se službami vodohospodářů spokojeni

25. října 2018

Společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. si i v letošním roce nechala od nezávislé výzkumné agentury IBRS provést průzkum, v rámci kterého bylo 700 zákazníků společnosti telefonicky tázáno

na spokojenost s dodavatelem vodárenských služeb. Stejně jako v předešlých letech byli i v letošním roce osloveni obyvatelé Ústeckého a Libereckého kraje z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem - odběratelů služeb SčVK.

Výsledky průzkumu prokázaly, že 98 % zákazníků SčVK je spokojeno s profesionalitou zaměstnanců společnosti. 77 % oslovených zákazníků používá vodu z kohoutku k pití. Voda na severu Čech dosahuje vysoké kvality, a je nejvíce kontrolovanou potravinou. Každoročně stoupá i počet restaurací, které kohoutkovou vodu nabízejí v nápojovém lístku. Spokojenost s kvalitou dodávané pitné vody vyjádřilo 96 % zákazníků. Drobnou nespokojenost s plynulostí dodávek vody zmínila 3 % zákazníků, ostatní byli spokojeni s plynulostí dodávek i s rychlostí případných oprav vedoucích k obnovení dodávky vody.

Z dalších odpovědí na otázky vyplynulo, že nejvíce se zákazníci informují na telefonní lince. Tento způsob komunikace upřednostňuje 44 % zákazníků. Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. pro volající zákazníky provozuje mobilní telefonní linku 601267267 i telefonní linku s poplatkem za místní hovor 840111111. 37 % zákazníků si najde požadované informace na internetových stránkách společnosti. Více než čtvrtina z dotázaných, 26 % zákazníků, dává stále přednost tištěným materiálům, jako jsou letáky a brožury. Tištěné materiály společnost distribuuje prostřednictvím 16 zákaznických center, které provozuje v rámci obou krajů. Zákazníci měli také možnost vyjádřit svou spokojenost s návštěvou zákaznického centra. 96 % zákazníků, kteří navštívili některé ze zákaznických center, odpovědělo, že byli spokojeni s vyřízením svého požadavku.

Průzkum spokojenosti zákazníků si společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. nechává provést každým rokem. Jeho dílčí výsledky pak slouží jako možnost pro vylepšování servisu pro zákazníky.

Důležité kontakty

Zákaznický - Havarijní telefon:

601 267 267

840 111 111

Žádost o vyjádření

Potřebujete vyjádření provozovatele k možnosti napojení na vodovodní nebo kanalizační řad, k dokumentacím a povolením?

Kariéra

Nepřehlédněte aktuální Nabídky zaměstnání v naší společnosti.

Staňte se členy našeho týmu.

Dotaz na kvalitu

V případě, že v interaktivní mapě nenaleznete potřebné informace o kvalitě dodávané pitné vody, použijte formulář.

Zákaznická data

Vstup do zákaznického portálu, kde můžete spravovat svá vyúčtování, kontrolovat faktury, zadávat samoodečty.

Přípojka a smlouva

Základní informace jak postupovat, chcete-li si zřídit vodovodní a/nebo kanalizační přípojku.

Česká Lípa Děčín Chomutov Jablonec nad Nisou Jilemnice Kadaň Liberec Litoměřice Žatec Louny Most Roztoky Špindlerův Mlýn Teplice Turnov Ústí nad
Labem
Varnsdorf Mapa