Každoroční telefonický průzkum, který pro SčVK provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o., byl realizován již dvanáctým rokem. Stejně jako v předešlých letech odpovídalo na dotazy 700 respondentů Ústeckého a Libereckého kraje z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem, odběratelů služeb SčVK.
Výsledky průzkumu prokázaly, že zákazníci SčVK jsou dlouhodobě spokojeni s úrovní poskytovaných služeb. 97 % zákazníků je spokojeno s plynulostí dodávek vody a v případě havárie s rychlostí obnovení dodávek vody. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 96 % a s profesionalitou zaměstnanců společnosti 98 % dotázaných.
Zajímavé výsledky byly zaznamenány i v dalších otázkách. Průzkum například ukázal, že webové stránky společnosti navštěvují častěji zástupci bytových družstev. O 3 % (na 92 %) narostl oproti loňskému roku počet zákazníků, kteří vyjádřili spokojenost s dostatkem informací. Individuální zákazníci volí ke komunikaci s SčVK raději zákaznickou linku, ale firmy a bytová družstva preferují internet. S vyřízením požadavků na zákaznických centrech společnosti vyjádřilo spokojenost 98 % zákazníků.