Jak uvádí tisková mluvčí společnosti Iveta Kardianová: „Denně opravujeme několik desítek poruch. U některých oprav je nezbytně nutné přerušit dodávku vody. Nicméně snažíme se, aby doba přerušení dodávky vody byla co nejkratší a nezpůsobovala tak velké nesnáze.“ O haváriích na vodovodních řadech společnost informuje prostřednictvím služby SMS INFO, kdy zákazník po zaregistrování svého čísla dostává zprávu o přerušení dodávky vody na svůj mobilní telefon.
Škody způsobuje mráz i na vodoměrech. Zatímco v lednu 2009 SčVK vyměnily 10 vodoměrů poškozených mrazem, v lednu 2010 jich bylo 77. Nejčastěji zamrzají vodoměry v neobydlených či rekreačních objektech. Za ochranu vodoměru si odpovídá každý sám a náklady na výměnu vodoměru či zprovoznění zamrzlé přípojky se mohou vyšplhat na několik tisíc korun.
Nárůst počtu poruch očekávají vodohospodáři v době tání, kdy půda rozmrzne a dojde k jejímu pohybu.