„Celkem je se službami, které nabízejí SčVK, spokojeno 96 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 88 %. Vysoká spokojenost je především u bytových družstev a firem shodně 98 %. Velký nárůst spokojenosti o celých 6 % oproti loňskému roku byl zaznamenán i u individuálních zákazníků“, uvedla Iveta Kardianová tisková mluvčí SčVK.
Výzkum potvrdil profesionalitu zaměstnanců společnosti
98 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci SčVK, je spokojeno s jejich profesionálním přístupem. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 99 %. Agentura IBRS provádějící výzkum zde zaznamenala nárůst spokojenosti u segmentu domácností +3 % a bytových družstev +2 %.
Kvalitní pitná voda severu Čech opět bodovala
Zákazníci vyjádřili svou spokojenost i s kvalitou dodávané pitné vody 93 %. S tím souvisí i nárůst pití vody z kohoutku o 5 % zejména v segmentu domácností. Vodu z kohoutku používá ke konzumaci 91 % oslovených zákazníků. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu SčVK organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct!, který se snaží o návrat kohoutkové vody zpět do našich restaurací. Do projektu se za 3 roky zapojilo na severu Čech 133 restaurací. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz.
Spokojenost s plynulostí dodávky vody je téměř 100 %
rámci průzkumu měli zákazníci možnost vyjádřit se k plynulosti dodávek vody. Plných 99 % respondentů je s plynulostí dodávky vody spokojeno. K nárůstu spokojenosti došlo i u segmentu bytových družstev o 3 %.
Roste důraz na moderní způsoby komunikace
SčVK provozují v rámci svého působení 16 zákaznických center, kde si zákazníci mohou osobně vyřídit své požadavky. Spokojenost s vyřízením požadavku na zákaznickém centru vyjádřilo 95 % respondentů, kteří v roce 2012 navštívili jedno z center společnosti.
Zákazníci se mohou na společnost obrátit i prostřednictvím zákaznické linky. Spokojenost s vyřízením požadavku po telefonu vyjádřilo 89 % respondentů.
Zákazníci měli možnost ohodnotit i množství informací, které se jim dostává. S dostatkem informací i jejich kvalitou jsou nejvíce spokojeni zástupci bytových družstev 84 %.
Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentu°. U individuálních zákazníku° se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentu° – mladší, a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy - zejména brožury a letáky.