Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.

SčVK mají spokojené zákazníky

5. listopadu 2012

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední telefonický průzkum spokojenosti, který pro Severočeské vodovody a kanalizace a.s., (SčVK) provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Ústeckého a Libereckého kraje z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

„Celkem je se službami, které nabízejí SčVK, spokojeno 96 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 88 %. Vysoká spokojenost je především u bytových družstev a firem shodně 98 %. Velký nárůst spokojenosti o celých 6 % oproti loňskému roku byl zaznamenán i u individuálních zákazníků“, uvedla Iveta Kardianová tisková mluvčí SčVK.

 

Výzkum potvrdil profesionalitu zaměstnanců společnosti

98 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci SčVK, je spokojeno s jejich profesionálním přístupem. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 99 %. Agentura IBRS provádějící výzkum zde zaznamenala nárůst spokojenosti u segmentu domácností +3 % a bytových družstev +2 %.

 

Kvalitní pitná voda severu Čech opět bodovala

Zákazníci vyjádřili svou spokojenost i s kvalitou dodávané pitné vody 93 %. S tím souvisí i nárůst pití vody z kohoutku o 5 % zejména v segmentu domácností. Vodu z kohoutku používá ke konzumaci 91 % oslovených zákazníků. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu SčVK organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct!, který se snaží o návrat kohoutkové vody zpět do našich restaurací. Do projektu se za 3 roky zapojilo na severu Čech 133 restaurací. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz.

 

Spokojenost s plynulostí dodávky vody je téměř 100 % 

 rámci průzkumu měli zákazníci možnost vyjádřit se k plynulosti dodávek vody. Plných 99 % respondentů je s plynulostí dodávky vody spokojeno. K nárůstu spokojenosti došlo i u segmentu bytových družstev o 3 %.

 

Roste důraz na moderní způsoby komunikace

SčVK provozují v rámci svého působení 16 zákaznických center, kde si zákazníci mohou osobně vyřídit své požadavky. Spokojenost s vyřízením požadavku na zákaznickém centru vyjádřilo 95 % respondentů, kteří v roce 2012 navštívili jedno z center společnosti.

 

Zákazníci se mohou na společnost obrátit i prostřednictvím zákaznické linky. Spokojenost s vyřízením požadavku po telefonu vyjádřilo 89 % respondentů.

 

Zákazníci měli možnost ohodnotit i množství informací, které se jim dostává. S dostatkem informací i jejich kvalitou jsou nejvíce spokojeni zástupci bytových družstev 84 %.

 

Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentu°. U individuálních zákazníku° se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentu° – mladší, a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy - zejména brožury a letáky.

Důležité kontakty

Zákaznický - Havarijní telefon:

601 267 267

840 111 111

Žádost o vyjádření

Potřebujete vyjádření provozovatele k možnosti napojení na vodovodní nebo kanalizační řad, k dokumentacím a povolením?

Kariéra

Nepřehlédněte aktuální Nabídky zaměstnání v naší společnosti.

Staňte se členy našeho týmu.

Dotaz na kvalitu

V případě, že v interaktivní mapě nenaleznete potřebné informace o kvalitě dodávané pitné vody, použijte formulář.

Zákaznická data

Vstup do zákaznického portálu, kde můžete spravovat svá vyúčtování, kontrolovat faktury, zadávat samoodečty.

Přípojka a smlouva

Základní informace jak postupovat, chcete-li si zřídit vodovodní a/nebo kanalizační přípojku.

Česká Lípa Děčín Chomutov Jablonec nad Nisou Jilemnice Kadaň Liberec Litoměřice Žatec Louny Most Roztoky Špindlerův Mlýn Teplice Turnov Ústí nad
Labem
Varnsdorf Mapa