"Naše společnost provozuje 16 zákaznických center v rámci provozovaného území. Jejich prostřednictvím usnadňujeme přístup zákazníka k nám. Snažíme se, aby prostředí, ve kterém se potkáváme, bylo příjemné pro obě strany. Nové zákaznické centrum nyní nabízí zákazníkovi pohodlnou dostupnost jak veřejnými dopravními prostředky, centrum je v blízkosti stanice autobusu i žélezniční zastávky Hrabačov, tak i možnost parkování vozidel přímo v areálu provozního objektu Severočeských vodovodů a kanalizací, kde se centrum nachází," uvedl Ing. Bohdan Soukup generální ředitel společnosti Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.
Na zákaznických centrech společnosti byly pro zákazníky rozšířeny i provozní hodiny. V pondělí od 8 do17 hodin, ve středu od 8 do 17 hodin a v pátek od 8 do 14 hodin. Ve zbývajících dnech si může zákazník vyřídit své záležitosti po předchozí telefonické domluvě.
Osobní návštěvu, vzhledem k nutnosti podpisu, volí zákazník, který potřebuje uzavřít či ukončit smlouvu se společností. V ostatních případech lze využít i neustále se rozšiřujícího servisu vodáren prostřednictvím telefonní linky 840 111 111.