Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267
840 111 111
Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.
Přítkovská 1689
415 50 Teplice
Pro akutní řešení provozujeme Call Centrum, které zabezpečuje servis pro všechny volající zákazníky. Prostřednictvím telefonního hovoru lze získat obecné informace o společnosti, připojení na vodovod nebo kanalizaci, aktuálních cenách apod. Smluvním zákazníkům lze poskytnout konkrétní obchodní informace týkající se smlouvy o dodávce vody a odvádění odpadních vod, finančních záloh, a vyúčtování spotřeby.
Na zákaznické lince Call Centra se volající může informovat o provozních událostech na vodovodní a kanalizační síti zejména v případě omezené nebo přerušené dodávky vody a hlásit poruchy.
Zákaznická linka Call Centra je v provozu non stop pro provozní informace. Obchodní záležitosti můžete řešit v pracovní dny od 6 do 20 hodin a v sobotu od 8 do 16 hodin.
Severočeské vodovody a kanalizace provozují veřejné vodovodní a kanalizační sítě v Ústeckém, Libereckém a Středočeském kraji.
Pro osobní kontakt se zákazníky slouží 13 zákaznických center a 3 kontaktní místa.
Zákaznická centra jsou situována ve všech významných městech uvedených krajů. Z důvodu lepší dostupnosti pro zákazníky z oblasti Lounska, Děčínska a Semilska jsou v Žatci, Varnsdorfu a Špindlerově Mlýně kontaktní místa.
Osobní kontakt je žádoucí při sjednávání smlouvy na dodávku vody a odvádění odpadních vod a různých smluvních dodatků. Platná legislativa vyžaduje písemnou formu smlouvy mezi provozovatelem a odběratelem (zákazníkem).
Zákaznické služby jsou v Severočeských vodovodech a kanalizacích certifikovány podle normy EN ISO 9001:2000.
Pro získání informací je také možno použít e-mailovou adresu info@scvk.cz.
Služba na e-mailu je v provozu v pracovní dny 7 - 19, v sobotu 7 - 15, pokud pošlete e-mail po provozní době, bude vyřízen až následující den v provozních hodinách.
Kontaktní mailová adresa neslouží k ohlašování poruch a havárií.
Pokud potřebujete ohlásit havárii vody či jinou událost, volejte telefonní číslo 601 267 267 případně volající z pevné linky 840 111 111.
Pro kontakt s naší společností (například pro zaslání dotazů, připomínek, návrhů, apod.) můžete využít kontaktní formulář
Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267
840 111 111
Potřebujete vyjádření provozovatele k možnosti napojení na vodovodní nebo kanalizační řad, k dokumentacím a povolením?
Nepřehlédněte aktuální Nabídky zaměstnání v naší společnosti.
Staňte se členy našeho týmu.
V případě, že v interaktivní mapě nenaleznete potřebné informace o kvalitě dodávané pitné vody, použijte formulář.
Vstup do zákaznického portálu, kde můžete spravovat svá vyúčtování, kontrolovat faktury, zadávat samoodečty.
Základní informace jak postupovat, chcete-li si zřídit vodovodní a/nebo kanalizační přípojku.